kezdőlap  
home  
katalógus  
the Bodo's  
hogyan?  
ékszerüzletek  
miért Gral?  
   
               
 

Kedves Látogatóm, kérem, engedje meg, hogy néhány gondolat segítségével megismertessem Önnel cégem filozófiáját, melyen keresztül a későbbiekben talán alkalmam nyílik szakmai és művészi igényesség terén is bebizonyítanom, hogy - amennyiben egy gyönyörű ékszerrel szeretné meglepni Önmagát, vagy Szerettei valamelyikét – a legjobb helyen jár…

Mielőtt új televíziót, vagy fényképezőgépet vásárolunk, ha az autónkat kívánjuk lecserélni természetes, hogy tájékozódunk az adott márka, valamint az azt forgalmazó kereskedő megbízhatóságáról. Az is nyilvánvaló, hogy mobiltelefonunk kiválasztásakor fontos szempont a szolgáltatás színvonala, valamint a kiszolgálás minősége. Miután a hirdetések alapján, valamint ismerőseink tapasztalatából és saját megérzéseinkből merítve döntöttünk a legmegfelelőbbnek tűnő választás mellett, el kell döntenünk, hogy hol szerezzük be a kiválasztott tárgyat.

Bizonyára megesett már Önnel, hogy az üzletből az eladó miatt rossz érzéssel távozott, vagy valamelyik szervizben úgy érezte, hogy a pult túloldalán álló szakembernek halvány sejtése sincs a hiba okáról, esetleg az asztalos csúszott heteket a konyhabútor elkészítésével. Sorolhatnám a további példákat, de felesleges, hiszen mindannyiak voltunk hasonló helyzetekben. Ugye milyen hihetetlen mértékben rontja az örömünket a flegma eladó, a hozzá nem értés, a megbízhatatlan kivitelező?! Hát még ha az új konyhabútornak néhány nap múlva le is szakad az ajtaja…

Egy ékszer megszerzésének öröme is csak akkor teljes, ha a kiválasztás pillanatától kezdve a teljes életciklusán át (amely gyakorlatilag időtlen), csak kellemes érzések kapcsolódnak hozzá, hiszen minden érintés, pillantás egy-egy emléket ébreszt, amely elválaszthatatlanul kötődik a szépséghez.

 
   
   
   
   
   
   
   
   
 

folytatás...